Punktem odniesienia jest zawsze CEL, wynik jaki sobie wspólnie zakładamy. Jesteśmy w pełni zadowoleni tylko w tedy gdy ten cel zostaje osiągnięty. Nasza wiedza i doświadczenie dadzą Ci poczucie kontroli nad sytuacją. Zobaczysz, że w każdej chwili jest dużo możliwości działania, z których możesz wybierać.

Pamiętaj – Twoje błędy ktoś już kiedyś popełniał, trudne sytuacje, z którymi się zmierzasz ktoś kiedyś przeżył, dlatego warto sięgnąć do jego wniosków. To dużo tańsze i szybsze rozwiązanie niż samodzielne zmaganie się problemami.

 Oferujemy pomoc firmom i osobom zamierzającym rozpocząć działalność gospodarczą etapach prowadzenia działalności gospodarczej:

  • Formułowanie koncepcji – skorzystaj z wiedzy i doświadczenie osób, które współtworzyły już nie jeden BIZNES. Pozwól, by ktoś „świeżym okiem” spojrzał na Twoją koncepcję, zanim zdecydujesz się na zaangażowanie swoich zasobów czasowych i finansowych w rozpoczynanie działalności.  Na tym etapie, pomagamy również w wybraniu optymalnych warunków podatkowych oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli to możliwe – szukamy również zewnętrznych źródeł finansowania pomysłu.

  • Rozpoczynanie  działalności – oferujemy asystę przy rozpoczynaniu działalności – pomagamy w załatwieniu wszelkich formalności oraz zorganizowaniu firmy od samego początku. Moment rejestracji firmy i pierwsze dni działalności to bardzo ważny czas. Wtedy właśnie zapadają decyzje zobowiązania które później trudno zmienić.

  • Ekspansja i rozwój  - rozwój to znak, że Twój pomysł został pozytywnie zweryfikowany przez rynek. Osiągnąłeś sukces i firma się rozwija. Pamiętaj jednak, że większość małych firm upada właśnie z powodu nieprzemyślanej rewolucyjnej ekspansji. W sytuacji gdy obroty firmy rosną, zawierasz nowe kontrakty i zobowiązania ważne jest by wcześniej zapewnić odpowiednie zasoby do realizacji nowych zadań. Takie podejście pozwala na zminimalizowanie chaosu, który jest naturalną oznaką sukcesu.

  • Usprawnianie funkcjonowania – optymalizacja procesów wewnętrznych. Mała firma, którą założyłeś rozrosła się i nie jesteś w stanie już wszystkiego osobiście kontrolować. To bardzo częsta sytuacja w mikro i małych firmach. Często też jako właściciel czy zarządzający czujesz, że coś można robić lepiej, ale nie do końca wiesz jak się do tego zabrać, żeby nie popełnić błędu. Najczęściej chodzi o odpowiednią organizację i stworzenie nowych procedur działania. Skorzystaj z naszego doświadczenia i wiedzy.

  • Sytuacje kryzysowe – życie nigdy nie jest usłane tylko różami. W każdej firmie zdarzają się kryzysy – to normalne. Wyzwaniem jest to jak z sytuacji kryzysowej, która potencjalnie stanowi zagrożenie dla firmy uczynić kolejny etap w rozwoju. Jak sprawić, by firma nauczyła się czegoś z takich zdarzeń i dzięki tej nauce mogła bezpieczniej funkcjonować. Kryzysy w firmach mają różne oblicza: spadek sprzedaży, zatory płatnicze, reklamacje i roszczenia kontrahentów, odejście kluczowych pracowników czy nowy konkurent. 

  • Zamykanie działalności – żyjemy w tak zmiennych czasach, że nigdy nie można wykluczyć iż otoczenie zmieni się na tyle, że Twoja firma będzie musiała zwinąć żagle. Może to względy osobiste np. Twoje nowe zainteresowania, chęć odpoczynku czy spieniężenia efektów pracy zadecydują o likwidacji działalności? Bez względu na przyczynę – warto zrobić to rozsądnie i z głową. Obowiązki jakie ciążą na przedsiębiorcy przy likwidacji firmy są poważne a skutki decyzji jakie przy tej operacji trzeba podjąć mogą być bolesne. Warto je znać i wybierać świadomie.

    Usługi doradcze realizujemy zarówno w formie tradycyjnej (spotkania face to face) jak i zdalnej. Dzięki realizacji projektu współfinansowanego z Regionalnego Programy Operacyjnego woj. lubelskiego, możemy zaoferować naszym Klientom usługę doradztwa on-line - dzięki zastosowaniu technologii webcast. Możemy spotkać się w specjalnie przygotowanym wirtualnym pokoju. Dzięki temu, doradca i Klient mogą się ze sobą skutecznie komunikować (widząc się, słysząc oraz mogąc udostępniać sobie informacje w czasie rzeczywistym)  będąc w odległych od siebie miejscach.



    Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

    Kontakt:

    Ascend Consulting Sp. z o.o.

    tel. 517 575 585,

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Pamiętaj

dla nas tak jak dla Ciebie liczą się efekty, dlatego podstawą wzajemnych zobowiązań staramy się czynić wymierne efekty. Nasze wynagrodzenie w większości stanowi premia od sukcesu - nie ma efektu – NIE PŁACISZ.

Formularz kontaktowy